Znamy program konferencji online „PR 2021. Challenge accepted!”

Związek Firm Public Relations publikuje program konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”. Wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków (27 i 28 sierpnia), w czasie których m.in.: eksperci z agencji ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikowania i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa.

W opublikowanej agendzie znalazły się tematy dotyczące nowego spojrzenia na współczesną komunikację i przemian, jakie musi przejść branża PR, by skutecznie odpowiedzieć na zachodzące zmiany. Wydarzenie jest kierowane zwłaszcza do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach oraz pracowników public relations.

Konferencję rozpocznie wystąpienie Francisa Inghama, Chief Executive ICCO, który opowie o wyzwaniach czekających specjalistów PR w perspektywie globalnej. Następnie eksperci z firmy Kantar – Katarzyna Lewińska i Michał Rogowski przedstawią najważniejsze pytania, na które organizacje powinny sobie szczerze i uczciwie odpowiedzieć, by planować dalszy rozwój i aktywność biznesową.

W programie wydarzenia znalazły się także tematy szczególnie istotne z perspektywy społecznej, które zostaną poruszone przez przedstawicieli organizacji pozarządowych. Wawrzyniec Smoczyński (Fundacja Nowej Wspólnoty) przedstawi obraz wspólnoty obywatelskiej w Polsce po lockdownie i wyborach. Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia) oceni, czy firmy i korporacje zdały egzamin z epidemii i jaki rachunek wystawią im konsumenci. Z kolei Jowita Michalska (Digital University) omówi metatrendy technologiczne, które będą dominować w społeczeństwie i biznesie w nowej dekadzie.

Pierwszy dzień konferencji poprowadzi Wojciech Szeląg, dziennikarz ekonomiczny, wydawca i prezenter Polsat News, a drugi Cezary Szymanek – zastępca redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita” i redaktor naczelny portalu rp.pl.