Członkostwo

Synertime Sp z o.o. to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma realizuje działania w obszarach: Corporate PR, Brand PR, Expert Positioning, Kampanie zintegrowane (społeczne i edukacyjne), PR dla miast i regionów. Firma posiada autorskie narzędzia komunikacji w zakresie promocji marek oraz ambasadorów medialnych (na stałe opiekuje się wieloma ekspertami z różnych dziedzin, których szkoli i regularnie promuje w mediach).

Agencja jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty firmy zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w roku 2008, 2009, 2011 (gdzie – poza statuetką za kampanię edukacyjną dla marki WINIARY – firma otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność) oraz 2015 (kat. Uroda, Higiena i Styl Życia za kampanię promocyjną książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze). Na jej portfolio składają się projekty zrealizowane m.in. dla firm: Maspex, Grana, Budimex, Wienerberger, Nestlé Polska SA, EFL, Expander, marek: WINIARY, YOSKINE oraz fundacji, miast i regionów.


Barbara Labudda-Krysztofczyk

Prezes Synertime Sp z o.o.

Nazwa agencji:

Synertime

Rok powstania:

2007

Prezes/dyrektor:

Barbara Labudda-Krysztofczyk,

Strona www:

Specjalizacje agencji:

Corporate PR, Brand PR, Expert Positioning, Kampanie zintegrowane (społeczne i edukacyjne), PR dla miast i regionów.