Komunikacja+PR – ZFPR.PL

Członkostwo

Komunikacja+PR to piąta największa pod względem fee income według raportu ZFPR agencja PR w Polsce. K+PR wchodzi w skład Grupy Komunikacja+, którą tworzy osiem wyspecjalizowanych zespołów, zapewniających doradztwo w każdym obszarze komunikacji. Pozostałe spółki, które wspólnie tworzą markę Grupy to: agencja Employer Branding Komunikacja+EB, agencja digital marketingowa Proomni,  agencja interaktywna Follow Vision, spółka badawcza Insight Lab, dom mediowy Dodaj Media, agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House. Oferta Grupy Komunikacja+ opiera się na integracji kompetencji wszystkich spółek.


Tomasz Alberski

Managing Partner

Nazwa agencji:

Komunikacja+PR

Rok powstania:

2012

Prezes/dyrektor:

Tomasz Alberski

Strona www:

Główni klienci:

Skanska, PGNiG, Dom Development, GfK Polonia, Koleje Dolnośląskie, Globalworth Poland

Specjalizacje agencji:

Komunikacja korporacyjna, komunikacja kryzysowa, Public Affairs, komunikacja wewnętrzna, CSR, Custom Publishing

Nagrody:

Srebrny Spinacz 2019 – Employer Branding;
Złoty Spinacz 2018 – PR Korporacyjny;
Złoty Spinacz 2017 – Employer Branding;
Złoty Spinacz 2017 - Przemysł i infrastruktura;
Złoty Spinacz 2016 - Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa;
Złoty Spinacz 2016 - Media relations;
Złoty Spinacz 2016 - Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka;
Srebrny Spinacz 2016 - Kultura i media;
Srebrny Spinacz 2017 - Technologia, IT, telekomunikacja;
Srebrny Spinacz 2017 - Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa;
Srebrny Spinacz 2017 - Event komercyjny;
Brązowy Spinacz 2016 - Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka;
Brązowy Spinacz 2017 - Sport Brązowy Spinacz 2017 - Kultura i media;
Brązowa Szpalta Roku 2016