Członkostwo

Hill+Knowlton Strategies to silny gracz na polskim rynku usług doradczych. Pierwszy oddział firmy powstał ponad 90 lat temu w USA; dziś firma posiada 87 biur na całym świecie, a w Polsce istnieje od 20 lat. Nasi klienci czerpią z sieciowej struktury oraz unikalnych narzędzi agencji jak 3P, otrzymując znajomość lokalnego rynku i doradztwo na międzynarodowym poziomie. Globalna strategia Hill+Knowlton Strategies opiera się na tzw. filozofii piątego krzesła, polegającej na uwzględnieniu w strategii firmy dobrze zinterpretowanego głosu opinii publicznej.


Grzegorz Szczepański

Nazwa agencji:

Hill+Knowlton Strategies

Rok powstania:

1994

Prezes/dyrektor:

Grzegorz Szczepański,

Strona www:

Główni klienci:

Huawei, Facebook, Shell, MAX Premium Burgers, Grupa Żywiec, Medicover

Specjalizacje agencji:

Digital & Influencer Marketing, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja produktowa, Komunikacja sektora zdrowia, Komunikacja korporacyjna i public affairs

Nagrody:

Nagrody międzynarodowe: • EACA Euro Effie Award 2017, kategoria: IT / Telco, projekt “#BePresent” • Digital Communication Award 2016, kategoria: Public Affairs, projekt #SaveBooks • Global SABRE Awards 2016, 33 miejsce w rankingu 40 najlepszych projektów na świecie, projekt “#SaveBooks” • Gold SABRE Awards 2016, kategoria: Baltic, projekt: “#SaveBooks” • Silver SABRE Awards 2015, kategoria: Technology: software, projekt: “Lords of the Fallen” • Magellan Awards Communications Campaign Competition 2014, 6 miejsce w ranking najlepszych 25 projektów konkursu, kategoria: Product / consumer service, projekt: “Lords of the Fallen” • European Excellence Award 2013, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “I’ve got the answer for cancer” • Silver Cannes Lions 2011, kategoria: Healthcare and Services, projekt: “I have MS” • European Excellence Award 2011, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “Way to yourself" • European Excellence Award 2010, kategoria: Health, projekt: “I have MS” • European Excellence Award 2008, kategoria: National and regional campaigns: Poland, Russia, Ukraine, projekt: “I’ve got the answer for cancer” Nagrody branżowe: • Brązowy Spinacz 2017, kategoria: Technologia, IT, Telekomunikacja, projekt „#BePresent” • Brązowy Spinacz, Brick Award 2017, kategoria: Business-to-business PR • Srebrny Spinacz 2017, kategoria: sektor spożywczy, projekt „Mamo, pić!” • Srebrny Spinacz 2017, kategoria: PR spożywczy, projekt „Mamo, pić!” • Złoty Spinacz 2015, kategoria: Technologia, IT, telekomunikacja, projekt „”Lords of the Fallen” – największa polskka superprodukcja 2014 roku” • Złoty Spinacz 2015, kategoria: Public affairs i lobbying, projekt „kampania #OcalKsiążki” • Złoty Spinacz 2015, kategoria: Kultura i media, projekt „kampania #OcalKsiążki” • Złoty Spinacz 2014, kategoria: Przemysł motoryzacja, transport logistyka, projekt „Polski Terminal Gazowy – dialog społeczny” • Złoty Spinacz 2014, kategoria: PR korporacyjny, projekt „Polski Terminal Gazowy – dialog społeczny” • Impactor Projekt CSR Roku 2011 Projekt „Ogólnopolski program dla młodzieży „Mam haka na raka” – IV edycja rak płuca • Kampania Społeczna roku 2010, kategoria: inicjatywy społeczne firm, projekt „Mam SM” • Złoty Spinacz 2009, kategoria: Kampania edukacyjna, projekt „AlkoCasco – Alkomat w każdym Aucie” • Kampania Społeczna roku 2008, kategoria: Kampanie firm komercyjnych i fundacji firm”, projekt „Mam haka na raka” • Złoty Spinacz 2004, kategoria: Kampania Społeczna, projekt „Potrzebna encyklopedia!”