AGENCJE PR / 24/7 PR

 

Jedna z czołowych agencji public relations na polskim rynku, świadcząca usługi firmom, organizacjom oraz instytucjom z zakresu efektywnej komunikacji i budowania wizerunku. Pomaga budować efektywną komunikację i zapewnia trwałe rezultaty. Wspiera klientów w identyfikacji możliwości, rozwiązywaniu problemów oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań korzystając z doświadczeń zdobytych podczas realizacji setki projektów. Istnieje od 2000 roku, należy do międzynarodowej sieci PROI (Public Relations Organization International), jest członkiem Związku Firm Public Relations oraz IPRA (International Public Relations Association). Świadczy szereg usług z zakresu komunikacji:

  • Zarządzanie reputacją i komunikacja korporacyjna
  • Zarządzanie marką
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Internet PR
  • Komunikacja finansowa
  • Zarządzanie kryzysem
  • Kampanie edukacyjne
  • Relacje z mediami

24/7Communication is among the most experienced PR-Communication agencies in Poland, several times recognized as best agency. Over 50 consultants with various backgrounds and expertise, are managing a broad scope of PR and communication services – online and offline; brand and corporate. Through years of work for world’s most renowned companies and brands, we have gained an outstanding expertise of shaping opinions, images and reputations.

 Excellence in integrated communication. Quality. Impact. Relations. 

 

 

24/7 PR

   

Prezes/dyrektor:

Dorota Zmarzlak

Osoba kontaktowa:

Diederik Aarts

Adres:

24/7Communication Sp. z o.o.
ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa

Telefon:

(+48) 022 279 11 00 

Fax:

(+48) 022 833 83 76

e-mail:

contact@247.com.pl

www:

http://www.247.com.pl

Rok powstania:

2000

Liczba pracowników:

Ponad 50

Główni klienci:

Procter and Gamble, McDonald’s, Bosch, Lotte Wedel, USP Zdrowie, Danone, Real, Wizz Air, Generali, Bank BGŻ, Kruk S.A., Eltel Network,  Gillette, Old Spice, Gillette Venus, Dreft, Ambi Pur, Lenor, Ariel, Vizir, Heineken, Grupa Żywiec, Fundacja Ronald McDonald’s, Nutricia, Podaruj Dzieciom Słońce, GSK, AmCham, British Embassy.

   

 

Dorota Zmarzlak

 

 

Dyrektor Zarządzająca, założyciel agencji 24/7PR, członek IPRA, wykładowca LSPR (temat Zarządzanie grupami interesariuszy. Społeczna odpowiedzialność biznesu), członek jury Złotych Spinaczy, członek Rady Fundacji Ronalda McDonalda. Posiada blisko 15-letnie doświadczenie w dziedzinie komunikacji. Pełniła funkcję wiceprezesa Rady ZFPR, jest współautorką książek o tematyce PR, jak również kodeksu etyki ZFPR. Realizowała i uczestniczyła w implementacji kilkuset projektów dla wiodących, polskich i zagranicznych firm.

 

Założona w 2002 roku przez nią firma 24/7PR, z jednoosobowej działalności gospodarczej, zmieniła się w jedną z wiodących polskich agencji public relations. Dzisiaj 24/7PR należy do międzynarodowej sieci PROI oraz jest członkiem ZFPR. Jest pierwszą w Polsce agencją, która zainicjowała powstanie oddzielnej komórki interaktywnej i oferuje wspólny produkt digital relations (budowanie wysokiego zaangażowania konsumentów). Chociaż Dorota jest silnie zorientowana na potrzeby klientów to priorytetem w jej pracy jest jej zespół – agencja ma się rozwijać poprzez rozwój i wielowymiarowe podnoszenie kompetencji jej pracowników.

 

Dirk Aarts

 

 

Uzyskał tytuł licencjata w HS Zuyd w Holandii. Obecnie stara się o tytuł magistra komunikacji korporacyjnej na Uniwersytecie Erazma, Rotterdam School of Management. Posiada długie i udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu marką, w komunikacji marketingowej i Public Relations. Ma szerokie, międzynarodowe spojrzenie na biznes i komunikację korporacyjną.

 

Od 1994 do 2003 Dirk pracował jako marketingowiec dla sieci restauracji PepsiCo i koncernu piwowarskiego Palm Breweries. Przyjechał do Polski w 1999 roku, kierując, jako Dyrektor Marketingu, jednym z największych polskich browarów. W 2003 roku Dirk dołączył do 24/7PR jako partner i współzarządzający agencją. 24/7PR urosła do rangi jednej z 5 najlepszych agencji PR w Polsce, obecnie jest częścią PROI – największej globalnej sieci niezależnych agencji PR. Dirk opracowuje strategie komunikacji dla takich firm jak: McDonald, Microsoft, Wedel, Eltel, Tebodin, P&G, Wizz Air, Mattel i Tesco.Jest współautorem książek o tematyce zarządzania kryzysem, CSR i public affairs, a także aktywnym członkiem społeczności holenderskiej w Polsce.