EDUKACJA / RAPORTY

 

Poniżej dostępne są następujące raporty:

 

Public Dialog „RAPORT: Rola komunikacji korporacyjnej”

 

Havas PR Warsaw, Raport BeCause It Matters Polska 2014

 

Ranking agencji PR wg przychodów z honorariów za 2013 r. i zestawienie agencji PR wg przychodów netto ze sprzedaży za 2013 r. Czytaj więcej w aktualnościach

 

Multi Communications, Raport wymagań polskich dziennikarzy względem CEO

 

Ankieta European Journalists Survey - analiza oraz pytania i odpowiedzi krajowych ankiet dot. wymagań dziennikarzy względem CEO, 
Multi Communications i Grupa PRGN

 

27.06.2013 w dzienniku Rzeczpospolita został opublikowany ranking agencji PR wg fee income oraz zestawienie wg przychodów ze sprzedaży netto. Badanie opracowała firma doradcza Business Watch na zlecenie Związku Firm Public Relations. Czytaj więcej w aktualnościach.

 

 

PR agencyjny opinie i perspektywy. Wyniki badania MillwardBrown SMG/KRC przedstawione podczas PR Forum 16 listopada 2012. Czytaj więcej na ten temat w aktualnościach.



PULS BIZNESSU o branży PR, 02.08.2011, na podstawie badań ZFPR (Pierwszego zestawienia agencji PR z 01.06.2011, dostępnego poniżej).


Globalny Raport ICCO 2011 dotyczący światowej branży PR.


Pierwsze zestawienie danych agencji PR przygotowane przez KPMG Audyt Sp. z o.o. na zlecenie Związku Firm Public Relations (1 czerwca 2011 roku)

 


Rynek Public Relations w Polsce, „Gazeta Finansowa” nr 12/2011.

 


Media społecznościowe jako narzędzie PR. Projekt badawczy MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie ZFPR - badanie zaprezentowane podczas PR FORUM 2010


PR w ustach polityków- wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Związku Firm Public Relations przez Instytut Monitorowania Mediów, obejmującego okres styczeń-czerwiec 2010.


Globalny Raport ICCO 2010 - Raport na temat kondycji branży PR na świecie przygotowany przez Międzynarodową Organizację Konsultantów ds. Komunikacji (ICCO).


Fahrenheit PR III - trzecia tura badania nastrojów i prognoz w branży public relations przeprowadzona przez firmę Pretendent, PRoto i Związek Firm Public Relations, dotycząca I kwartału 2010 roku.

 


Fahrenheit PR II- druga tura badania nastrojów i prognoz w branży public relations przeprowadzona przez firmę Pretendent, PRoto i Związek Firm Public Relations, dotycząca II kwartału 2009 roku.

 


Fahrenheit PR - pierwsze badanie nastrojów i prognoz w branży public relations przeprowadzone przez firmę Pretendent, PRoto i Związek Firm Public Relations, dotyczące I kwartału 2009 roku.

 


"PR w ustach polityków"- wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Związku Firm Public Relations przez firmę Press-Service Monitoring Mediów, obejmującego okres styczeń-maj 2009.

 


Strategia Public Relations w firmach- wyniki badania przeprowadzonego przez Związek Firm Public Relations oraz Harvard Business Review Polska, opracowane przez MillwardBrown SMG/KRC i zaprezentowane podczas Kongresu PR Forum 2008.

 


Comunity Relations w odbiorze specjalistów PR i społeczeństwa polskiego - wyniki badania przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC i zaprezentowane podczas Kongresu PR FORUM 2007.

 


Kondycja branży PR - wyniki badania przeprowadzonego wśród dziennikarzy i specjalistów PR, zaprezentowane podczas PR FORUM 2006.

 


Globalny Raport ICCO - Jesień 2004 roku dotyczący światowej branży PR.

 


Raport Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową na temat branży Public Relations, który został zaprezentowany podczas PR FORUM 2004.

 


Co się zdarzy w polskim PR w najbliższych latach?
Na to pytanie próbował odpowiedzieć
Rafał Szymczak podczas seminarium Medium, które towarzyszyło imprezie Media Trendy (10-11 marca 2004, Warszawa).