AGENCJE PR / PUBLIC DIALOG

O agencji

Public Dialog jest firmą doradczą oferującą szeroki zakres efektywnych rozwiązań w zakresie komunikacji społecznej. Agencja ma bogate doświadczenie we wspieraniu polskich i zagranicznych firm, instytucji publicznych, stowarzyszeń, a także organizacji branżowych.

Naszym klientom oferujemy skuteczne strategie i wsparcie z zakresu: komunikacji korporacyjnej i zarządzania reputacją, Brand PR, zarządzania kryzysowego, social media, CSR, relacji z mediami, public affairs i organizacji eventów.

Jako jedyna agencja z Polski należymy do International Public Relations Network (IPRN). Obecnie sieć zrzesza 38 członków, z 5 kontynentów, zatrudniając ponad 3500 pracowników i generując roczny przychód przekraczający 250M €.

Zrealizowaliśmy ponad 100 strategii komunikacyjnych i projektów PR. Naszym celem jest budowanie i chronienie reputacji klientów w ich otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym. Nasi pracownicy posiadają wykształcenie i doświadczenie w zakresie biznesu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii i dziennikarstwa. W codziennej pracy kierujemy się czterema wartościami: zaufaniem, eksperckością, efektywnością i etyką.

Za nasze projekty zdobywamy najcenniejsze polskie i międzynarodowe nagrody:

1. 2013: Złoty Spinacz, kategoria: kultura, projekt: Muzeum Utracone
2. 2014: Wyróżnienie w Złotych Spinaczach, kategoria: Sport, turystyka i rekreacja, projekt: Orbis Business Mixer
3. 2014: Magellan Awards- Silver Magellan, projekt: Orbis Business Mixer, TOP 25 Communication Campaigns in 2014
4. 2015: Magellan Awards- Bronze Magellan, project: Ardor Auction
5. 2015: Golden World Awards Finalist 2016 IPRA, kategoria:B2B PR, projekt: Orbis Business Mixer
6. 2015/2016: Mercure Excellence Gold Award, kategoria: Client Product Launch projekt: ARDOR Auctions – Classic Automobiles Auction Event



Działaniami z zakresu event marketingu zajmuje się wyodrębniona spółka Public Dialog Events.

 

   

Prezes/dyrektor:

Paweł Bylicki, Karolina Borkowska-Bylicka

Osoba kontaktowa:

Paweł Bylicki

Adres:

Public Dialog S.C.
ul. Wasiutyńskiego 5
00-707 Warszawa

Telefon:

48 22 100 68 12

e-mail:

p.bylicki@publicdialog.pl biuro@publicdialog.pl k.borkowska@publicdialog.pl

www:

http://www.publicdialog.pl

Rok powstania:

2010

Liczba pracowników:

15

Główni klienci:

Grupa Hotelowa Orbis, PIAP, Vistula University, Wyjatkowyprezent.pl, Motoricus S.A. Sofort, Uczelnia Łazarskiego, Redbull, Wings for Life, Du Pont, Saint Gobain, Grupa Unity, itaxi, PIAP, Bodies Revealed, Tetley, Brita, Stokke, Accor, MAC Edukacja, Expo Mazury, Ardor Auctions, SKM Sar

 

Paweł Bylicki– Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w PR. Od 5 lat związany z Public Dialog. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, komunikacji wewnętrznej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor publikacji eksperckich na temat komunikacji korporacyjnej i zagadnień związanych z budowaniem marek.
Prowadził szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych. Wykładowca w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas.

Na początku kariery zawodowej swoje doświadczenie z obszaru komunikacji zdobywał w agencji Core PR z agencją Tauber Promotions, Glaubicz Garwolińska Consultants tworząc i realizując strategie komunikacyjne dla największych polskich spółek i międzynarodowych korporacji z branży energetycznej, IT, automatyki oraz chemicznej.

Opracowywał i wdrażał strategie komunikacji m.in. dla: Intercars – Motointegrator SAR, Vistula University, Orbis Hotels Group, Wyjatkowyprezent.pl, Motoricus S.A. Sofort, Uczelnia Łazarskiego, Redbull, Wings for Life, Du Pont, Saint Gobain, Grupa Unity, itaxi, PIAP, Bodies Revealed, Tetley i wielu innych.

 

Karolina Borkowska– Bylicka– Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). Posiada 11 letnie doświadczenie w PR i ponad 20 letnie pracy z mediami. Wykładowca w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas.

Specjalizuje się w PR produktowym i media relations. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym Panorama oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych.

Swoje doświadczenie zdobywała pracując GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”. Następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała w agencji Multi Communications, gdzie pracowała dla takich klientów jak: ASUS, Belkin, Unity Line, Wyborowa S.A. – White Spirits, Diageo - Brown Spirits (Johnnie Walker Black Label, Johnnie Walker Red Label), wino musujące CAVA, Institut Del CAVA, kampania edukacyjna margaryny RAMA – Codziennie Rama, codziennie rośnij. W agencji Made in PR jej klientami byli: Stowarzyszenie Walki z Otyłością – kampania prozdrowotna „Chudniesz-Wygrywasz-Zdrowie”, Egyptian Tourist Authority. Od 2010 roku rozwija agencje Public Dialog.