AGENCJE PR / PARTNER OF PROMOTION

 

Niekwestionowany lider branży PR – największa pod względem zatrudnienia oraz przychodów, a także jedna z najbardziej utytułowanych i doświadczonych agencji PR w Polsce. Firma rozpoczęła działalność w 1994 roku. Od tego czasu oferuje kompleksowe usługi w obszarach PR korporacyjnego, PR marki, IR, e-PR, doradztwa i zarządzania sytuacjami kryzysowymi, a także realizacji eventów oraz wydarzeń specjalnych. Jako część United in Partners Group, Partner of Promotion współpracuje ściśle z grupą agencji odpowiedzialnych za różne gałęzie komunikacji marketingowej: Tailor&Baker (kampanie reklamowe), PR Premium (działania na rzecz marek luksusowych) oraz In House Production (dom produkcyjny).

 

Partner of Promotion posiada rozległe doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów na rzecz firm ze wszystkich sektorów gospodarki i instytucji publicznych. Agencja realizuje kampanie o międzynarodowym zasięgu za pośrednictwem swoich zagranicznych oddziałów oraz w oparciu o współpracę z podmiotami na całym świecie. Partner of Promotion jako pierwsza firma na polskim rynku zainicjowała w 2006 roku powstanie regionalnej sieci agencji PR – CEEPR-net. Obecnie obejmuje ona 13 rynków Europy Środkowowschodniej. Od 2011 Partner of Promotion wspiera także pro bono szereg inicjatyw o charakterze charytatywnym.

 

Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w polskich i międzynarodowych konkursach PR, takich jak: Złote Spinacze, KTR, SABRE Awards, IPRA Golden World Awards, Magellan Awards czy Impact Awards. Ponadto firma była uhonorowana tytułami: New European Agency of The Year (wg Holmes Report), Gazeli Biznesu, Luksusowej Marki Roku i Lidera Doradztwa.

 

Od 2007 r. wszystkie procedury związane z realizacją świadczonych przez agencję usług podlegają międzynarodowym standardom ISO 9001:2008.

 

Główni klienci: AMD, Ghelamco, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Krajowa Rada Drobiarstwa, Ministerstwo Zdrowia, Nestle, OKI Systems Polska, Oknoplast, PepsiCo, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, PolskiBus.com, Procter & Gamble, Raiffeisen Leasing, Renault, Sarenza.pl, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Union Investment TFI, Volkswagen Samochody Użytkowe, Związek Sadowników RP

 

Projekty pro bono: Fundacja Mam Marzenie, Spartanie Dzieciom

Partner of Promotion

 

 

Prezes/dyrektor:

Paweł Trochimiuk

Osoba kontaktowa:

Paweł Trochimiuk

Adres:

Partner of Promotion Sp. z o.o.
ul. Belgradzka 8 lok. 01
02-793 Warszawa

Telefon:

(22) 858 74 58

Fax:

(22) 858 74 58

e-mail:

info@partnersi.com.pl

www:

http://www.partnersi.com.pl

Rok powstania:

1994

Liczba pracowników:

65

Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu

Ekspert z zakresu komunikacji społecznej, doradztwa strategicznego, relacji inwestorskich oraz zarządzania. Założyciel agencji Partner of Promotion będącej niekwestionowanym liderem branży public relations w Polsce. Od ponad 20 lat doradza zarówno polskim, jak i międzynarodowym firmom oraz instytucjom ze wszystkich sektorów gospodarki. Jego wieloletnie doświadczenie obejmuje m.in. koordynację kampanii informacyjnych dla jednostek administracji publicznej oraz ministerstw, doradztwo podczas procesów prywatyzacji i restrukturyzacji przedsiębiorstw, a także nadzór nad projektami PR międzynarodowych koncernów.

 

Wykładowca Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz polskiego oddziału London School of Public Relations. Jako trener i konsultant prowadził i uczestniczył w kilkudziesięciu szkoleniach z zakresu komunikacji kryzysowej, wystąpień mediowych oraz różnych aspektów zarządzania strategicznego. Jest także autorem i współautorem licznych artykułów z dziedziny public relations i zarządzania oraz pięciu książek o tematyce PR wydanych m.in. przez: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Wydawnictwo Newsline oraz Związek Firm Public Relations

 

Juror polskich i zagranicznych konkursów branżowych, takich jak: Złote Spinacze, KTR, Sabre Awards, Cannes Lions, BAPRA Awards, Prawda.

 

Współzałożyciel oraz wieloletni Prezes i Wiceprezes Związku Firm Public Relations, Członek Rady Etyki PR, a także wieloletni Prezes Federacji Związków Komunikacji Marketingowej. Był jednym z fundatorów oraz członkiem Rady Fundacji Centrum PPP i Fundacji Internet PR.