AGENCJE PR / ON BOARD PR

On Board Public Relations, należy do największych i najbardziej renomowanych firm doradczych z obszaru public relations w Polsce, czego potwierdzeniem są wysokie pozycje we wszystkich liczących się rankingach branżowych oraz zdobywane nagrody i wyróżnienia. Firma jest laureatem nagrody Impactor 2008 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajęła czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Jest laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management, Issues Management oraz Public Affairs.

Aktualna lista klientów:
Coca-Cola, Diageo, AETN UK Networks, Bosch, Adamed, ECO IN Sp. z o.o., Sundance Channel, Continental, Actavis Polska, DM BOŚ, Grupa PHN, Atal S.A, DLA Piper, Butcher’s Pet Care, Balmain Asset Management CEE, Zentiva, Holbex, SCA Hygiene.

On Board Public Relations

 

 

Prezes/dyrektor:

Norbert Ofmański

Osoba kontaktowa:

Norbert Ofmański

Adres:

On Board Public Relations Sp. z o.o.
ul. Wolska 88
01-141 Warszawa

Telefon:

48 22 321 51 00

Fax:

48 22 321 51 01

e-mail:

onboard@onboard.pl

www:

http://www.onboard.pl

Rok powstania:

1996

Liczba pracowników:

30

Główni klienci:

Coca-Cola, Diageo, AETN UK Networks, Bosch, Adamed, ECO IN Sp. z o.o., Sundance Channel, Continental, Actavis Polska, DM BOŚ, Grupa PHN, Atal S.A, DLA Piper, Butcher’s Pet Care, Balmain Asset Management CEE, Zentiva, Holbex, SCA Hygiene.

   
Norbert Ofmański, Prezes On Board Public Relations
 
 
Od ponad piętnastu lat związany z branżą marketingową i public relations. Prezes Zarządu On Board PR Ecco Network, członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Konsultantów Public Relations IPRA, juror wielu konkursów PR oraz członek Rady Fundacji Marka Kamińskiego wspierającej rozwój polskiej polarystyki i eksploracji. Od lutego 2012 roku pełni funkcję członka zarządu Związku Firm Public Relations (ZFPR). Studiował w Belgii, na wydziale informatyki Sint-Lodewijk Institut w Antwerpii. Autor kilkudziesięciu publikacji branżowych poświęconych tematyce Public Relations oraz współautor książki „Sztuka Public Relations. Z Doświadczeń Polskich Praktyków” wydanej przez Polski Związek Firm Public Relations.