AGENCJE PR / MULTI COMMUNICATIONS

O firmie

Agencja Multi Communications działa w Polsce od 1990 r. Wiedza firmy oparta na 25 latach doświadczeń i stałej specjalizacji w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej pozwala na dotarcie z przesłaniem klienta do pożądanej grupy docelowej.

Agencja zdobywa nagrody i nominacje do nagród w najważniejszych konkursach w Polsce i za granicą (Złote Spinacze, IPRA Golden Awards, Sabre Golden Awards).

Multi Communications posiada liczne grono sprawdzonych partnerów z branży public relations aktywnych na 80 rynkach świata zrzeszonych w sieci Public Relations Global Network, w której agencja jest jedynym reprezentantem Polski.

 

Obszary działań / Usługi

Multi Communications od początku swojego istnienia pracuje dla klientów z wielu branż. Agencja opracowuje zintegrowane strategie komunikacyjne, dba o relacje z dziennikarzami, organizuje szkolenia medialne, realizuje programy edukacyjne. Oferuje kompleksową obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, B2B, kryzysowej, PR finansowego i content marketingu. Skutecznie angażuje konsumentów, także z wykorzystaniem Social Media.

 

Eventy

Do grupy Multi Communications należy także Multi Event Sp. z o.o., specjalizujący się w organizacji wydarzeń takich jak: kongresy, konferencje i seminaria, uroczyste gale, premiery i inauguracje, imprezy jubileuszowe, roadshows oraz inne wydarzenia specjalne. Multi Event Sp. z o.o. pracował do tej pory m.in. dla Microsoft, Mercedes Benz Polska, Coty Polska, Isover Saint Gobain oraz Volkswagen Bank Polska.

   

Prezes/dyrektor:

Mariusz Pleban

Osoba kontaktowa:

Mariusz Pleban

Adres:

Multi Communications Sp. z o.o.
ul. Cybernetyki 19 B
02-677 Warszawa

Telefon:

(22) 845 04 36

Fax:

(22) 845 65 92

e-mail:

multi@multipr.pl

www:

http://www.multipr.pl

Rok powstania:

1990

Liczba pracowników:

31

Główni klienci:

Electrolux, Nationale-Nederlanden, Cinema City, Volkswagen Bank Polska, DB Schenker Logistics, PKO BP, Polar, Lornamead, Brita

   

 

Mariusz Pleban– właściciel i prezes Multi Communications, jednej z największych i najbardziej doświadczonych agencji Public Relations w Polsce. Specjalista zintegrowanej komunikacji marketingowej i PR. Przez 8 lat był wiceprezesem i członkiem Rady Związku Firm Public Relations. Obecnie sprawuje funkcję wiceprezesa zarządu Klubu Agencji Eventowych (KAE), działającego w ramach organizacji SKM SAR.

 

Prowadzi wykłady na kursie London School of Public Relations (prestiżowej globalnej sieci szkół PR). Jest trenerem ICAN Institute (wydawcy renomowanego Harvard Business Review Polska). Prowadzi zajęcia w ramach projektów skierowanych do wyższej i średniej kadry zarządzającej. Jest również prelegentem na branżowych kongresach takich jak PR Forum, czy Harvard Business Review. Gościnnie wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

 

Z Multi Communications, a tym samym z branżą PR związany jest od 1997 roku. W tej firmie przechodził całą ścieżkę kariery od account managera (niższe stanowisko kierownicze) poprzez partnera zarządzającego, aż do właściciela i prezesa w jednej osobie.

 

Kierowana przez Mariusza Plebana firma zdobyła wiele prestiżowych nagród w swojej branży. Jako jedyna z polskich agencji PR należy do sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network.

 

Barbara Pleban– współwłaściciel i wiceprezes Multi Communications. Pełniła kluczowe funkcje z zakresu doradztwa w dziedzinie komunikacji strategicznej w Limitless (grupa Nakheel) Kompanii Piwowarskiej, IBM Business Consulting Services oraz PricewaterhouseCoopers.

 

Wcześniej była odpowiedzialna za stworzenie identyfikacji wizualnej Multi Banku. W latach 1994 – 1997 wpółtworzyła wiele aspektów polskiej polityki zagranicznej w obszarze integracji z Unią Europejską w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

 

Specjalizuje się w doradztwie zarządom firm w zakresie zintegrowanej komunikacji public relations w obszarach: korporacyjnym, produktowym, B2B, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz zarządzania kryzysowego.

 

Przeprowadziła wiele treningów medialnych oraz coachingów komunikacyjnych z prezesami i zarządami firm. Współpracowała w tym zakresie m.in. z Beskidzkim Domem Maklerskim, Provimi (prezes), Lux Med d. Centrum Medycznym LIM, PwC, IBM Business Consulting Services, Kompanią Piwowarską, Przedstawicielstwem Komisji Europejskiej w Warszawie, PKN ORLEN, Qualia, GSK. Z branżą public relations związana jest od 1997 roku.

 

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Dyplomatycznej Clingendael w Hadze (Netherlands Institute of International Relations). Praktyk NLP oraz certyfikowany coach ICC.