AGENCJE PR / MSL

 

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

 
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
 
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
 
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
 
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
 
Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.
 

 

 

Prezes/dyrektor:

Sebastian Hejnowski – CEO CEE MSLGROUP

Osoba kontaktowa:

Joanna Ignaczak – Senior PR Manager MSL

Adres:

MSL

ul. Domaniewska 42

02-672 Warszawa

Telefon:

022 278 38 00

Fax:

022 278 38 75

e-mail:

kontakt@mslgroup.com

www:

http://www.mslgroup.pl/

Rok powstania:

1994

Liczba pracowników:

ponad 80 osób

Główni klienci:

Emirates, Procter&Gamble, Amazon, LG, Carrefour

   

 

 

Sebastian Hejowski, CEO CEE MSL

 

 

Sebastian Hejnowski pracę w MSL zaczął w 2004 r. i przeszedł całą ścieżkę kariery. Dziś kieruje pracami czterech biur regionalnych w Europie Środkowo – Wschodniej (Polska, Rumunia, Słowenia i Bułgaria). Pod jego kierownictwem MSL w Polsce zdobyła przyznawany przez Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancies of the Year, a także dwukrotnie tytuł agencji roku w Polsce. W 2013 r. został wyróżniony przez portal PRoto tytułem PRowiec Roku.
 
Docenia go branża. Jako ekspert w zakresie nowoczesnej komunikacji komentuje bieżące wydarzenia branżowe, społeczne i polityczne. Jest także jurorem na największych branżowych konkursach, m.in. Golden Drum, Cristal Festiwal, Złote Spinacze.
 
Jego drugą, po komunikacji w biznesie pasją są podróże. Odwiedził już ponad 80 państw.