AGENCJE PR / LIGHTHOUSE CONSULTANTS

 

Lighthouse jest firmą doradczą specjalizującą się w zarządzaniu reputacją. Bazując na partnerskiej współpracy i zaufaniu, wspiera klientów w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych poprzez efektywną komunikację z otoczeniem zewnętrznym oraz wewnętrznym. Wśród kluczowych obszarów kompetencyjnych firmy znajdują się m.in.: reputation intelligence, doradztwo strategiczne, współpraca z mediami, relacje z interesariuszami, issue & crisis management oraz szkolenia i coachingi.

Zespół Lighthouse tworzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem w planowaniu, realizacji oraz ocenie działań budujących reputację firm i ich marek. W ciągu ponad 10 lat obecności na rynku, firma współpracowała zarówno z największymi polskich i międzynarodowymi koncernami, jak i mniejszymi przedsiębiorstwami z branży energetycznej, finansowej, FMCG, farmaceutycznej czy telekomunikacyjnej. Zdobyte doświadczenia zaowocowały wypracowaniem autorskiej metodologii i standardów obsługi, które wyróżniają Lighthouse na rynku.

 

Lighthouse jest afiliowanym członkiem międzynarodowej sieci Edelman, jako wyłączny przedstawiciel Edelmana na polskim rynku. Firma jest członkiem Związku Firm Public Relations.

 

Lighthouse 

   

Prezes/dyrektor:

Przemysław Mitraszewski

Osoba kontaktowa:

Anna Czasak

Adres:

Lighthouse Consultants Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

ul. Rzymska 11

03-976 Warszawa

Telefon:

022 616 41 44

Fax:

022 616 18 80

e-mail:

a.czasak@lh-c.pl

www:

http://lhse.pl/

Rok powstania:

2005

Liczba pracowników:

25

Główni klienci:

AbbVie, Bosch, Bridgestone Stargard, Dr Oetker, Fortum Heat and Power, HP, LPP, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Storck, T-Mobile

   

 

Przemysław Mitraszewski, Managing Partner

 

 

Współzałożyciel Lighthouse Consultants. Ekspert w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. Z powodzeniem zrealizował ponad 350 projektów kryzysowych związanych z oszustwami finansowymi, wypadkami pracowników, oskarżeniami o mobbing, molestowaniem seksualnym, szantażami wobec firmy.

Autor licznych publikacji na temat zarządzania sytuacją kryzysową oraz „Crisis Management Approach Process” – metodologii przygotowania do zarządzania kryzysowego. Doradzał m. in. BRE Bank, BMW, BZWBK, Orange, PKN ORLEN, PZU, T-Mobile.

Członek Rady Związku Firm Public Relations, juror w konkursie Złote Spinacze. Wykłada zarządzanie kryzysowe na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Politechnice Gdańskiej. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.