AKTUALNOŚCI / ARCHIWUM

NewsPoint sprawdził jak specjaliści od wizerunku w ciągu ostatniego półrocza zadbali o własny wizerunek w internecie. Ranking uwzględnia 28 agencji PR, o których najczęściej pisano w polskich mediach online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.
Skuteczność billboardów jest przeceniana - twierdzi Adam Łaszyn, wiceprezes Związku Firm Public Relations. -Warto szukać innych rozwiązań, jak promocja internetowa, tania i skuteczna. Jesienny wyścig wyborczy będzie podobny do tego z 2005 roku. Zdaniem ekspertów partie mają mało czasu i postawią na sprawdzone rozwiązania. Znów walkę na programy zastąpi walka na reklamy więcej
Coraz liczniejszy udział polskich firm PR w międzynarodowych potyczkach powoli daje wyniki. Co prawda dużo nam brakuje do amerykańskiego, brytyjskiego, niemieckiego czy nawet do francuskiego rozmachu w PR, ale w Europie Środkowo-Wschodniej nasze firmy są liderami.
W branży PR jest kilka międzynarodowych konkursów, w których warto startować. Najbardziej liczą się dwa: IPRA i Sabre Award.
(2007.08.13) Ponad 7 miliardów dolarów wyniosły w ubiegłym roku przychody z wynagrodzeń, jakie agencje piarowskie na całym świecie dostały za swoje usługi. W „The Holmes Report” znalazło się pięć polskich agencji public relations: Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR, First Public Relations i Profile.