AKTUALNOŚCI

ZFPR wspiera kategorię PR w konkursie Young Creatives

25.01.2017

Do 30 stycznia można zgłaszać się do kolejnej edycji konkursu Young Creatives PR. Konkurs skierowany jest do osób, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 24 czerwca 1986 r.). Od tego roku wprowadzone zostały znaczące zmiany dotyczące warunków uczestnictwa w konkursie - zgodnie z przepisami Young Lions w kategorii startować mogą wyłącznie pracownicy agencji PR lub działów PR w agencjach reklamowych.

 

Zadaniem wszystkich zakwalifikowanych zespołów będzie stworzenie projektu strategii działań PR w odpowiedzi na brief przygotowany przez partnera kategorii. Zgodnie z zasadami, uczestnicy będą mieli 24 godziny na samodzielne wykonanie zadania.

 

Powstałe prace oceniać będzie jury pod przewodnictwem Barbary Pleban z Multi Communications w składzie: Agata Zeman z 24/7Communications, Kamil Bolek z Life Tube, Dorota Ciszek z OnBoard, Przemek Staniszewski z Walk PR oraz Jacek Studziński z 180heartbeats + Jung V. Matt

 

Zwycięski zespół weźmie udział w finałach Young Lions podczas festiwalu w Cannes.

 

Eliminacje odbędą się w dniach 6 - 8 marca. Regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.ktr.org.pl. Pytania i wątpliwości proszę kierować na adres adam.habielski@sar.org.pl