AGENCJE PR / PROCONTENT

 

Procontent communication Procontent Communication to agencja public relations należąca do jednej z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR, która poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych oraz budowanie wizerunku firmy.

 

Agencja specjalizuje się w realizacji projektów z wielu obszarów komunikacji korporacyjnej, do których należą: audyty, opracowanie strategii komunikacji firmy, prowadzenie biura prasowego, media relations, organizacja konferencji prasowych, a także opracowanie, programów B2B oraz działań, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii. Organizujemy również szkolenia biznesowe, medialne oraz z obszaru CSR.

 

Usługi doradcze świadczone przez Procontent oparte są na ponad szesnastoletnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie kompleksowego doradztwa komunikacyjnego oraz budowaniu wizerunku marki. 

 

 

Zakres kompetencji agencji:

·         International PR

·         M&A and Investor Relations

·         Business to Business

·         Crisis Management

·         Media Relations

·         Corporate Social Resposibility

·         Digital Media

·         Sports Marketing

            ·         Governmental Relations

 

Nagrody, szczególne wyróżnienia dla agencji:

Kampanie PR prowadzone przez Procontent otrzymały liczne nagrody w międzynarodowych konkursach m.in. Effie Awards, Złoty Spinacz, Stevie Awards, Magellan Awards, Burke Award, Spotlight Awards oraz  nagrodę dla najlepszych kampanii społecznych.

 

Główni klienci:

Polpharma, Sanofi, OCRK, Fraesenius, Boehringer Ingelheim.   

 

 

Iwona Kubicz, Prezes Zarządu. 

 

 

Specjalizuje się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Członek International Public Relations Association i juror w konkursie IPRA Golden World Awards w kategorii komunikacja w kryzysie i Public Affairs and Lobbing. Koordynowała projekty realizowane dla firm takich jak: Polpharma, Sanofi, Janssen, TEVA, Zentiva, Adamed, Europlant oraz projektów wspierających rozwój R&D w Polsce. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc projekty z wielu obszarów komunikacji od audytów komunikacyjnych i Internal PR po kampanie public relations i zarządzanie komunikacją w kryzysie dla m.in. takich firm jak: markety OBI, HBO, Hallmark Channel, Disney Channel, Gaspol. Prowadziła również kampanie z zakresu komunikacji korporacyjnej dla firm takich jak Energa Operator, PKP Energetyka i Saxo Bank.

 

 

 

Kontakt:

Adres: Marszałkowska 140/46, Warszawa

Telefon: 22 404 98 97

Mail: procontent@procontent.pl

www: http://www.procontent.pl/