AGENCJE PR / BIG PICTURE

 

Big Picture to firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powstała w 2015 r. i zarządzana przez Hannę Waśko. W 2017 r. zdobyła najwięcej nagród i tytuł „Najlepszego w konkursie” w konkursie Złotych Spinaczy ZFPR. Zakres kompetencji agencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób publicznych oraz instytucji. Do grona Klientów firmy należą m.in. Getin Noble Bank, Mondelez Polska, Roche Polska, Polpharma S.A., L’Oreal Polska, KSW, Fundacja Art Stations by Grażyna Kulczyk, Stary Browar oraz największe polskie NGOs.

 

Zakres kompetencji agencji:

  • Pozycjonowanie komunikacyjne
  • PR korporacyjny
  • Public affairs
  • PR produktowy
  • Komunikacja kryzysowa
  • Zarządzanie wizerunkiem osób
  • Business to business
  • Komunikacja wewnętrzna

 

Nagrody, szczególne wyróżnienia dla agencji:

  • 2017 - Tytanowy Spinacz  i tytuł „Najlepszy w konkursie” Złote Spinacze
  • Złoty Spinacz / Sport, KSW
  • Srebrny Spinacz / Kampania Społeczna i Brązowy Spinacz / NGO - Polska zamienia się w słuch dla Polskiego Związku Głuchych
  • Srebrny Spinacz / Media Relacje, L’Oreal Paris
  • Srebrny Spinacz / Employer Branding i Brązowy Spinacz / Sektor Spożywczy, Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelēz International
  • Srebrny Spinacz / Uroda, higiena i Wellness / L’Oreal Paris
  • Srebrny Spinacz / NGO i Brązowy Spinacz / Public Affairs & Lobbying, #LookBeyondBorders dla Amnesty International Polska
  • Złoto w Mixx Awards & Conference 2016, Wojna z rakiem dla Fundacji Alivia
  • Srebro w Lovie Awards #LookBeyondBorders dla Amnesty International
  • Złoto w Euro Effie 2017 #LookBeyondBorders dla Amnesty International
  • Złoto w Effie Awards Poland 2017, Wojna z rakiem dla Fundacji Alivia

 

 

 

Big Picture 

 

 

CEO:

Hanna Waśko

 

 

Adres:

Big Picture 
Ul. Emilii Plater 25 lok. 11 
00-688 Warszawa

Telefon:

(22) 22 82 535

Fax:

brak

e-mail:

biuro@big-picture.pl

www:

http://big-picture.pl/pl

Rok powstania:

2015

 

 

Główni klienci:

Getin Noble Bank, Mondelez Polska, Roche Polska, Polpharma S.A., L’Oreal Polska, KSW, Fundacja Art Stations by Grażyna Kulczyk, Stary Browar oraz największe polskie NGOs.

 

   

 

Hanna Waśko, CEO Big Picture

 

 

 

Jest strategiem. Pracę nad każdym projektem zaczyna od spojrzenia na szerszy obraz sytuacji – długofalowe cele, otoczenie komunikacyjne, bariery. Na tej podstawie wytycza kierunki działania. Stąd nazwa firmy: Big Picture.

Od 15 lat w branże PR. Zanim stworzyła Big Picture, była biznesowo związana m.in. z Leo Burnett, 180 PR, a także z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję Strategic Directora.

Jest autorką wieloletnich strategii m.in. dla: eurobanku, Noble Banku, Getin Banku, Roche Polska, NEONET, L'Oreal Paris czy marek takich jak Milka, Prince Polo, Fortuna, adidas, Johnnie Walker. Jej autorskie programy wielokrotnie wyróżniano nagrodą Złotych Spinaczy, KTR, Effie. Członkini jury Young Creatives i KTR.

Łączy doświadczenie z sektora biznesowego z wieloletnim doświadczeniem w sektorze publicznym i NGO - specjalizuje się w obszarze public affairs i komunikacji społecznej, doradztwie kryzysowym, a także wizerunku osób publicznych. Szczególnie bliskie są jej inicjatywy związane z promocją Polski. Odpowiadała za strategię PR m.in. Muzeum Historii Żydów Polskich, Oxford Noble Foundation dr Leszka Czarneckiego, Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk czy RAZEM 89 – społecznych obchodów 20-lecia i 25-lecia wolności. Pracowała także w brytyjskim Central Office of Information, instytucji odpowiedzialnej za komunikację państwa i jego instytucji z obywatelami, działającej przy rządzie Wielkiej Brytanii.

Działa na rzecz aktywnego zaangażowania ekspertów komunikacji w projekty pro bono.
W ramach praktyki Big Picture prowadzi doradztwo filantropijne, konsultując działanie licznych organizacji pozarządowych, instytucji kulturalnych oraz prywatnych i korporacyjnych fundacji. Współzałożycielka Stowarzyszenia Projekt: Polska, dziś w jego Radzie Strategicznej. Zasiada
w Zarządzie Fundacji Oxford Noble, która zainicjowała Program Studiów o Współczesnej Polsce na Uniwersytecie Oxfordzkim, a także w Zarządzie Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych.
Aktywnie wspiera NGOs promujące aktywność obywatelską – m.in. Fundację im. Stefana Batorego, Szkołę Liderów, Amnesty International czy organizacje pacjenckie. Angażuje się w inicjatywy z obszaru przeciwdziałania podziałom i mowie nienawiści, a także w budowę dialogu polsko-izraelskiego – Przyjaciel Forum Dialogu, stypendystka American Jewish Committee, współinicjatorka akcji Solidarityintruth.org.

Wrocławianka. Absolwentka nauk politycznych na Uniwersytecie Wrocławskim oraz London School of Economics. Stypendystka brytyjskiego Hansard Society.

 

 

Marta Gliszczyńska, Corporate Affairs Director

 

Specjalizuje się przede wszystkim w PR korporacyjnym oraz zarządzaniu kryzysowym – realizowała kilkuletnie projekty m.in. dla takich firm jak Agora, Lockheed Martin (offset, F-16), Wurth Polska, Thomson, Paczkomaty InPost, Inforsys, Getin Bank, Noble Bank. Pracuje także dla Klientów z obszaru medycznego - Roche Polska, Polpharma.

W Big Picture odpowiada za relacje z partnerami biznesowymi z obszaru wspólnych projektów consultingowych – pracuje z kancelariami prawnymi, firmami doradczymi, analitykami.

Jej drugim obszarem ekspertyzy są projekty społeczno-edukacyjne, promujące dobre nawyki zdrowotne i żywieniowe – odpowiadała za kompleksowe platformy komunikacyjne m.in. dla Agros Nova (Wiesz co pijesz) czy Kruszwicy (Doceń olej rzepakowy), a także programy wizerunkowe dla marek takich jak Dove/ Unilever (platforma “Prawdziwe piękno”).

Umiejętności pozyskiwania jak największej publicity dla celów społecznych wykorzystywała także w ramach zaangażowana w działania środowiska NGO’s, m.in. pełniąc funkcję rzecznika prasowego oraz koordynując działania PR projektów fundacji WWF, czy tworząc organizację Mierz Wysoko.

 

Helena Korniejew, Senior Consultant

 

Z branżą PR związana jest od 2010 roku. Jej pasją są trendy - w komunikacji, designie i lifestyle. Z tą ekspertyzą: mapowaniem, analizą i tworzeniem trendów, związała całą swoją zawodową ścieżkę. Doradza największym markom jak budować wizerunek w relacjach z liderami opinii i influencerami - jak budowac historie, które zostaną zapamiętane. 

W Big Picture od ponad roku zarządza m.in. zespołem prowadzącym wszystkie marki CPD z portfolio L'Oreal Polska. Jest też odpowiedzialna za biznesowy rozwój praktyki digital i współpracę z partnerami technologicznymi. Wcześniej odpowiadała za długofalowe platformy wizerunkowe marek takich jak Coca - Cola czy Reebok, które jako pierwsze w Polsce inwestowały w strategiczną współpracę z mikroinfluencerami. 

Obok lifestyle, silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja tzw. marek wrażliwych. Przez kilka lat zdobywała specjalizację w tym zakresie pracując dla marek premium i top premium, takich jak Absolut Vodka, Ostoya Vodka. Prowadziła także komunikację korporacyjną dla Wyborowej Pernod Ricard, w tym działaniami CSR.
Jednym z jej pierwszych projektów było wprowadzenie na polski rynek kultowego formatu CookUp.

Studiowała nauki polityczne na Uniwersytecie Warszawskim.
Prywatnie miłośniczka Nowego Jorku, klasycznej motoryzacji oraz kulinariów.