EDUKACJA / BRIEF - OCZAMI PR-OWCA

 

Związek Firm Public Relations od czerwca 2012 r. współpracował z magazynem BRIEF, na łamach, którego co miesiąc ukazywały się opinie specjalistów agencji członkowskich ZFPR. Zapraszamy do lektury.

 

 

 

BRIEF pokazuje biznes i gospodarkę z punktu widzenia i dla tych, którzy mają największy wkład w jej rozwój, czyli sektora małych i średnich przedsiębiorstw, nie zapominając przy tym oczywiście o największych koncernach i przedsiębiorstwach polskiego rynku.

 

BRIEF to:

 

  • Kompendium wiedzy dla biznesu
  • Sylwetki osób i firm, którym udało się osiągnąć biznesowy sukces
  • Innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na wyróżnienie się i zbudowanie przewagi konkurencyjnej
  •  Opis najskuteczniejszych technik sprzedażowych
  • Praktyczne materiały przygotowywane we współpracy z ekspertami rynku mediów i usług
  • marketingowych dotyczące wykorzystania poszczególnych narzędzi z dziedziny marketingu
  • Treści z zakresu „design thinking” jako sposobu prowadzenia skutecznego biznesu
  • Wyróżniające magazyn studia przypadków, warsztaty czy debaty tematyczne

 

Wszystko dlatego, że marketing to filozofia biznesu, a „Brief" informuje o tym, jak osiągnąć sukces w tej dziedzinie.

 

Magazyn BRIEF jest pierwszym, polskim, branżowym magazynem przygotowanym w wersji dla iPada. Od lutego 2012 dostępny również na tabletach z Android.